LEVERINGSBETINGELSER

1.0          Levering

1.1.         Varen sendes fra SoluNOiD lager eller SoluNOiDs underleverandør lager til den af Kunden oplyste leveringsadresse. 

1.2.         Levering foretages snarest muligt under behørig hensyntagen til leveringstider hos SoluNOiDs underleverandører. SoluNOiD er således berettiget til at foretage successiv levering og fakturering. Aftalt leveringstid anses for overholdt, når SoluNOiD forinden udløbet har afsendt leverancen, eller denne står til rådighed for Kunden. Har Kunden fremsat ønske om ændringer eller supplement til leverancen, forlænges leveringstiden med det tidsrum, som ændringen eller supplementet betinger.

1.3.         Leverer SoluNOiD ikke rettidigt, jf. pkt. 1.1, foreligger forsinkelse. Ønsker Kunden at gøre misligholdelsesbeføjelser gældende, skal Kunden meddele SoluNOiD en ny, rimelig frist for levering. Er levering ikke sket inden udløbet af den rimelige frist, er Kunden berettiget til at hæve købet. Er en sådan rimelig frist ikke meddelt SoluNOiD inden 2 dage efter forsinkelsens indtræden, taber Kunden sin ret til at hæve, og SoluNOiD skal levere snarest muligt.

1.4.         SoluNOiD anvender følgende transportører igennem en underleverandør: BRING, DHL, GLS, PostNord, Dao(365), Danske Fragtmænd, UPS og Fedex.

1.5.         Der kan ske levering til Privatadresse (med omdeling), Erhvervsadresse og Pakkeshops når transportøren understøtter disse leveringsformer. Vær opmærksom på at GLS og Postnord pakkeshops kun har pakken liggende i 7 dage før den sendes retur. Vi kan være nødt til at opkræve et administrationsgebyr på 67.- i forbindelse med tilbagesendelse + omkostninger til gensendelse.

1.6.         Sker der levering fra fjernlager, er det vores underleverandører og distributørers transportører der anvendes, og der kan forekomme ændrede leveringstider

1.7.      Vi bestræber os så vidt muligt at samle din ordre i en leverance. I tilfælde, hvor dele af ordren sendes fra fjernlager eller distributør/producent kan det forekomme, at vi bliver nødt til at splitte den

       1.8.     Vi gør brug af forskellige transportører i forhold til de forskellige varer vi tilbyder:

      1.9. Hvis du har brug for at sende en vare retur hvor returfragt ikke er dækket, kan du købe returlabel igennem vores samarbejdspartner pakkelabels.dk: https://retur.pakkelabels.dk/solunoid

      2.0. Hvis du har brug for at modtage en vare i udlandet fra os med en vægt over 1kg, skal du kontakte os, da vi ikke kan køre med princippet omkring gratis fragt over kr. 499.- på udlandsforsendelser.


Ved forsendelse med UPS, sendes ordren til din dør. Er du ikke hjemme, afleveres ordren til nærmeste UPS Accesspoint. Du kan dog også omdirigere pakken via den mail du modtager direkte fra UPS. - Det er ikke muligt at bede UPS om at stille pakken.


Hvis du derudover har spørgsmål til leveringstider og andet, så skriv til os på salg@solunoid.dk - Vi svarer hurtigst muligt og er ikke begrænset af åbningstider